Koszyk

Zwroty i reklamacje

zwroty

Jeśli poszukujesz informacji o procedurach zwrotów i reklamacji, ponieważ coś poszło nie tak z realizacją zamówienia, produkt nie spełnia oczekiwań, brakuje czegoś w przesyłce, czy po prostu jest cokolwiek co wzbudza wątpliwości w związku z Twoim zamówieniem – prosimy o kontaktNasza załoga dołoży wszelkich starań, aby zaproponować rozwiązanie, które skutecznie rozwieje Twoje wątpliwości.

Wydłużony czas zwrotu

14 dni 20 dni na zwrot bez podania przyczyny! Jako jedni z nielicznych na rynku proponujemy 20-dniowy okres na zwrot zakupionych towarów bez podania przyczyny!

Wydłużamy standardowy czas na odstąpienie od umowy zawartej na odległość z ustawowych 14 do 20 dni. Szczegółowe warunki zwrotów i reklamacji opisane są w naszym regulaminie. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje, które pomogą w szybkim zrealizowaniu zwrotu produktów.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy i terminy zwrotów

Dla wygody naszych klientów, wstępnie wypełniony formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy jest także standardowo dołączany do każdej przesyłki.

Oświadczenie o odstąpieniu należy dostarczyć w formie papierowej lub elektronicznej w ciągu 20 dni kalendarzowych od daty odebrania przesyłki, a następnie dostarczyć zwracane produkty w ciągu 14 dni kalendarzowych od złożenia oświadczenia. Zwyczajowo produkty zwracane są wraz z oświadczeniem. Adres do zwrotu znajdziesz poniżej. Bezpośredni koszt przesyłki zwracanego towaru jest pokrywany przez kupującego.

Jak dokonać zwrotu? To proste!

O czym jeszcze należy wiedzieć?

Odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu

Produkty odsyłane w ramach odstąpienia od umowy powinny być kompletne, nie nosić śladów używania, być nie uszkodzone itp. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponosisz bezpośrednią odpowiedzialność za ewentualne zmniejszenie wartości zwracanego produktu, co może skutkować obniżeniem kwoty zwrotu środków pieniężnych. Sytuacje tego typu należą do rzadkości, niemniej prosimy o rozwagę przed podjęciem decyzji o dokonaniu zwrotu.

Zwrot płatności

W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane od klienta płatności, w tym koszty przesyłki. Zwrot płatności jest zwyczajowo dokonywany przy użyciu tego samego sposobu płatności, jaki został użyty w pierwotnej transakcji zakupu, chyba że zostanie wcześniej ustalone na inne rozwiązanie.

WAŻNE UWAGI DODATKOWE

  • Do przesyłek zwrotnych zawsze dołączaj oryginalny paragon (nie kopię!).
  • Nie wysyłaj do nas niczego za pobraniem! Tego typu przesyłki nie będą przez nas odbierane i wrócą do Ciebie.
  • Prawo do odstąpienia od umowy oraz skorzystania z rękojmi mają jedynie Konsumenci (zgodnie z definicją zawartą w regulaminie sklepu).

Prawo do skorzystania z rękojmi (reklamacja konsumencka)

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponosimy względem naszych klientów odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym za wady fizyczne i prawne sprzedawanych produktów.

Terminy składania reklamacji i oświadczenie o skorzystaniu z rękojmi

Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeśli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od daty dostarczenia zamówionych produktów. Uprawnienie jest ograniczone w czasie do roku, licząc od dnia stwierdzenia wady jednak nie upływa wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu otrzymania zamówionych produktów.

Pobierz gotowy formularz oświadczenia o skorzystaniu z rękojmi.

Dla wygody naszych klientów, wstępnie wypełniony formularz z oświadczeniem jest także standardowo dołączany do każdej przesyłki. Wypełniony formularz wraz z reklamowanym produktem oraz dowodem zakupu odeślij na podany poniżej adres. Po otrzymaniu przesyłki, w ciągu 14 dni kalendarzowych ustosunkujemy się do oświadczenia lub żądania.

Reklamacja na podstawie rękojmi – jak to wygląda w praktyce?

W praktyce otrzymywane reklamacje produktów (np. kamer samochodowych) po wstępnej analizie i w razie braku możliwości rozwiązania problemu na miejscu, są odsyłane do serwisów gwarancyjnych naszych dostawców.

Terminy rozpatrywania reklamacji przez serwis są różne – niektóre działają bardzo sprawnie i w ciągu paru dni otrzymujemy naprawiony / wymieniony produkt z powrotem, reklamacja zostaje zamknięta, a urządzenie odesłane przez nas do klienta. W innych przypadkach niestety czas oczekiwania może być wydłużony do kilkunastu dni. Niezależnie jednak, nasi klienci są zawsze informowani o statusie i postępie reklamacji w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania zgłoszenia.

Reklamacja na podstawie gwarancji

Producenci / importerzy / dystrybutorzy urządzeń oferowanych w naszym sklepie zwyczajowo udzielają 1- lub 2-letniej gwarancji, z której nasi klienci mogą skorzystać także bezpośrednio, niezależnie od prawa do skorzystania z rękojmi opisanego powyżej.

W takim przypadku, w razie wykrycia wady produktu należy skontaktować się bezpośrednio z podmiotem udzielającym gwarancji (producentem, dystrybutorem itp.). Warunki gwarancji oraz dane kontaktowe do podmiotu udzielającego gwarancji znajdują się zwykle w instrukcji obsługi i/lub opakowaniu produktu.

Skorzystanie z gwarancji bezpośrednio eliminuje nasze pośrednictwo w rozwiązywaniu reklamacji i w efekcie może przebiec znacznie szybciej.

Adres zwrotów

Produkty będące przedmiotem zwrotu lub rękojmi oraz pisemne oświadczenia prosimy odsyłać wyłącznie na adres:

ZOYA LAB
Wideorejestratory24.pl
ul. Jacka Malczewskiego 2a
65-140 Zielona Góra
Z dopiskiem: ZWROT

 

Doświadczenie i specjalizacja

W branży samochodowych rejestratorów jazdy działamy nieprzerwanie od 2014 roku.

Darmowa dostawa 24h

Zamówienia powyżej 300 zł dostarczamy do paczkomatów InPost bezpłatnie.

Zakupy bez ryzyka

Masz aż 20 dni od otrzymania przesyłki na bezkosztowy zwrot zamówienia.

Bezpieczne płatności online

Zapłać szybko i bezpiecznie przelewem, BLIK'iem, kartą lub poprzez Google / Apple Pay.