Koszyk

Zwroty i reklamacje

Jeśli poszukujesz informacji o procedurach zwrotów i reklamacji, ponieważ coś poszło nie tak z realizacją zamówienia, produkt nie spełnia oczekiwań, brakuje czegoś w przesyłce, czy po prostu jest cokolwiek co wzbudza wątpliwości w związku z Twoim zamówieniem – prosimy o kontaktNasza załoga dołoży wszelkich starań, aby zaproponować rozwiązanie, które skutecznie rozwieje Twoje wątpliwości.

Wydłużony czas zwrotu

14 dni 30 dni na zwrot bez podania przyczyny! Jako jedni z nielicznych na rynku proponujemy 30-dniowy okres na zwrot zakupionych towarów bez podania przyczyny!

Kupuj prezenty bez obaw. Ciesz się możliwością wydłużonego zwrotu w przypadku niezadowolenia!

W okresie przedświątecznym wydłużamy standardowy czas na odstąpienie od umowy zawartej na odległość z ustawowych 14 do 30 dni. Szczegółowe warunki zwrotów i reklamacji opisane są w naszym regulaminie. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje, które pomogą w szybkim zrealizowaniu zwrotu produktów.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy i terminy zwrotów

Dla wygody naszych klientów, wstępnie wypełniony formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy jest także standardowo dołączany do każdej przesyłki.

Oświadczenie o odstąpieniu należy dostarczyć w formie papierowej lub elektronicznej w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty odebrania przesyłki, a następnie dostarczyć zwracane produkty w ciągu 14 dni kalendarzowych od złożenia oświadczenia. Zwyczajowo produkty zwracane są wraz z oświadczeniem. Adres do zwrotu znajdziesz poniżej. Bezpośredni koszt przesyłki zwracanego towaru jest pokrywany przez kupującego.

Jak dokonać zwrotu? To proste!

O czym jeszcze należy wiedzieć?

Odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu

Produkty odsyłane w ramach odstąpienia od umowy powinny być kompletne, nie nosić śladów używania, być nie uszkodzone itp. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponosisz bezpośrednią odpowiedzialność za ewentualne zmniejszenie wartości zwracanego produktu, co może skutkować obniżeniem kwoty zwrotu środków pieniężnych. Sytuacje tego typu należą do rzadkości, niemniej prosimy o rozwagę przed podjęciem decyzji o dokonaniu zwrotu.

Zwrot płatności

W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane od klienta płatności, w tym koszty przesyłki. Zwrot płatności jest zwyczajowo dokonywany przy użyciu tego samego sposobu płatności, jaki został użyty w pierwotnej transakcji zakupu, chyba że zostanie wcześniej ustalone na inne rozwiązanie.

WAŻNE UWAGI DODATKOWE

  • Do przesyłek zwrotnych zawsze dołączaj oryginalny paragon (nie kopię!).
  • Nie wysyłaj do nas niczego za pobraniem! Tego typu przesyłki nie będą przez nas odbierane i wrócą do Ciebie.
  • Prawo do odstąpienia od umowy oraz skorzystania z rękojmi mają jedynie Konsumenci (zgodnie z definicją zawartą w regulaminie sklepu).

Prawo do skorzystania z rękojmi (reklamacja konsumencka)

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponosimy względem naszych klientów odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym za wady fizyczne i prawne sprzedawanych produktów.

Terminy składania reklamacji i oświadczenie o skorzystaniu z rękojmi

Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeśli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od daty dostarczenia zamówionych produktów. Uprawnienie jest ograniczone w czasie do roku, licząc od dnia stwierdzenia wady jednak nie upływa wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu otrzymania zamówionych produktów.

Pobierz gotowy formularz oświadczenia o skorzystaniu z rękojmi.

Dla wygody naszych klientów, wstępnie wypełniony formularz z oświadczeniem jest także standardowo dołączany do każdej przesyłki. Wypełniony formularz wraz z reklamowanym produktem oraz dowodem zakupu odeślij na podany poniżej adres. Po otrzymaniu przesyłki, w ciągu 14 dni kalendarzowych ustosunkujemy się do oświadczenia lub żądania.

Reklamacja na podstawie rękojmi – jak to wygląda w praktyce?

W praktyce otrzymywane reklamacje produktów (np. kamer samochodowych) po wstępnej analizie i w razie braku możliwości rozwiązania problemu na miejscu, są odsyłane do serwisów gwarancyjnych naszych dostawców.

Terminy rozpatrywania reklamacji przez serwis są różne – niektóre działają bardzo sprawnie i w ciągu paru dni otrzymujemy naprawiony / wymieniony produkt z powrotem, reklamacja zostaje zamknięta, a urządzenie odesłane przez nas do klienta. W innych przypadkach niestety czas oczekiwania może być wydłużony do kilkunastu dni. Niezależnie jednak, nasi klienci są zawsze informowani o statusie i postępie reklamacji w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania zgłoszenia.

Reklamacja na podstawie gwarancji

Producenci / importerzy / dystrybutorzy urządzeń oferowanych w naszym sklepie zwyczajowo udzielają 1- lub 2-letniej gwarancji, z której nasi klienci mogą skorzystać także bezpośrednio, niezależnie od prawa do skorzystania z rękojmi opisanego powyżej.

W takim przypadku, w razie wykrycia wady produktu należy skontaktować się bezpośrednio z podmiotem udzielającym gwarancji (producentem, dystrybutorem itp.). Warunki gwarancji oraz dane kontaktowe do podmiotu udzielającego gwarancji znajdują się zwykle w instrukcji obsługi i/lub opakowaniu produktu.

Skorzystanie z gwarancji bezpośrednio eliminuje nasze pośrednictwo w rozwiązywaniu reklamacji i w efekcie może przebiec znacznie szybciej.

Adres zwrotów

Produkty będące przedmiotem zwrotu lub rękojmi oraz pisemne oświadczenia prosimy odsyłać wyłącznie na adres:

ZOYA LAB
Wideorejestratory24.pl
ul. Jacka Malczewskiego 2a
65-140 Zielona Góra
Z dopiskiem: ZWROT

 

Doświadczenie i specjalizacja

W branży samochodowych rejestratorów jazdy działamy nieprzerwanie od 2014 roku.

Darmowa dostawa 24h

Zamówienia o wartości już od 500 zł objęte są bezpłatną dostawą.

Zakupy bez ryzyka

Masz aż 20 dni od otrzymania przesyłki na bezkosztowy zwrot zamówienia.

Bezpieczne płatności online

Zapłać szybko i bezpiecznie przelewem, BLIK'iem, kartą lub poprzez Google / Apple Pay.