
Jeśli poszukujesz informacji o procedurach zwrotów i reklamacji, ponieważ coś poszło nie tak z realizacją zamówienia, produkt nie spełnia oczekiwań, brakuje czegoś w przesyłce, czy po prostu jest cokolwiek co wzbudza wątpliwości w związku z Twoim zamówieniem – prosimy o kontakt. Nasza załoga dołoży wszelkich starań, aby zaproponować rozwiązanie, które skutecznie rozwieje Twoje wątpliwości.
Wydłużony czas zwrotu
14 dni 30 dni na zwrot bez podania przyczyny! Jako jedni z nielicznych na rynku proponujemy 30-dniowy okres na zwrot zakupionych towarów bez podania przyczyny!
Kupuj prezenty bez obaw. Ciesz się możliwością wydłużonego zwrotu w przypadku niezadowolenia!
W okresie przedświątecznym wydłużamy standardowy czas na odstąpienie od umowy zawartej na odległość z ustawowych 14 do 30 dni. Szczegółowe warunki zwrotów i reklamacji opisane są w naszym regulaminie. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje, które pomogą w szybkim zrealizowaniu zwrotu produktów.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy i terminy zwrotów
Dla wygody naszych klientów, wstępnie wypełniony formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy jest także standardowo dołączany do każdej przesyłki.
Oświadczenie o odstąpieniu należy dostarczyć w formie papierowej lub elektronicznej w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty odebrania przesyłki, a następnie dostarczyć zwracane produkty w ciągu 14 dni kalendarzowych od złożenia oświadczenia. Zwyczajowo produkty zwracane są wraz z oświadczeniem. Adres do zwrotu znajdziesz poniżej. Bezpośredni koszt przesyłki zwracanego towaru jest pokrywany przez kupującego.
Jak dokonać zwrotu? To proste!
- Przygotowanie i dostarczenie oświadczenia odstąpienia od umowy do 30dni od otrzymania przesyłki
- Odesłanie oświadczenia na adres biura, lub elektronicznie na adres bok@zoyalab.pl
- Odesłanie produktów, nie później niż 14 dni od dostarczeniu oświadczenia o odstąpieniu umowy, a najprościej odesłanie produktów razem z oświadczeniem
O czym jeszcze należy wiedzieć?
- Kupujący pokrywa koszt przesyłki zwrotnej
- Przy odstąpieniu od umowy zwracamy wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty przesyłki
- Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu tego samego sposobu płatności, jaki został przez Państwa użyty w pierwotnej transakcji, chyba że wyrażą Państwo zgodę na inne rozwiązanie.
- Przesyłki zwrotne wysłane do nas za pobraniem nie będą odbierane.
- Odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości zwracanego produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.
- Prawo do odstąpienia od umowy oraz skorzystania z rękojmi mają jedynie Konsumenci (zgodnie z definicją zawartą w regulaminie sklepu).
Odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu
Produkty odsyłane w ramach odstąpienia od umowy powinny być kompletne, nie nosić śladów używania, być nie uszkodzone itp. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponosisz bezpośrednią odpowiedzialność za ewentualne zmniejszenie wartości zwracanego produktu, co może skutkować obniżeniem kwoty zwrotu środków pieniężnych. Sytuacje tego typu należą do rzadkości, niemniej prosimy o rozwagę przed podjęciem decyzji o dokonaniu zwrotu.
Zwrot płatności
W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane od klienta płatności, w tym koszty przesyłki. Zwrot płatności jest zwyczajowo dokonywany przy użyciu tego samego sposobu płatności, jaki został użyty w pierwotnej transakcji zakupu, chyba że zostanie wcześniej ustalone na inne rozwiązanie.
WAŻNE UWAGI DODATKOWE
- Do przesyłek zwrotnych zawsze dołączaj oryginalny paragon (nie kopię!).
- Nie wysyłaj do nas niczego za pobraniem! Tego typu przesyłki nie będą przez nas odbierane i wrócą do Ciebie.
- Prawo do odstąpienia od umowy oraz skorzystania z rękojmi mają jedynie Konsumenci (zgodnie z definicją zawartą w regulaminie sklepu).
Prawo do skorzystania z rękojmi (reklamacja konsumencka)
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponosimy względem naszych klientów odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym za wady fizyczne i prawne sprzedawanych produktów.
Terminy składania reklamacji i oświadczenie o skorzystaniu z rękojmi
Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeśli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od daty dostarczenia zamówionych produktów. Uprawnienie jest ograniczone w czasie do roku, licząc od dnia stwierdzenia wady jednak nie upływa wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu otrzymania zamówionych produktów.
Pobierz gotowy formularz oświadczenia o skorzystaniu z rękojmi.
Dla wygody naszych klientów, wstępnie wypełniony formularz z oświadczeniem jest także standardowo dołączany do każdej przesyłki. Wypełniony formularz wraz z reklamowanym produktem oraz dowodem zakupu odeślij na podany poniżej adres. Po otrzymaniu przesyłki, w ciągu 14 dni kalendarzowych ustosunkujemy się do oświadczenia lub żądania.
Reklamacja na podstawie rękojmi – jak to wygląda w praktyce?
W praktyce otrzymywane reklamacje produktów (np. kamer samochodowych) po wstępnej analizie i w razie braku możliwości rozwiązania problemu na miejscu, są odsyłane do serwisów gwarancyjnych naszych dostawców.
Terminy rozpatrywania reklamacji przez serwis są różne – niektóre działają bardzo sprawnie i w ciągu paru dni otrzymujemy naprawiony / wymieniony produkt z powrotem, reklamacja zostaje zamknięta, a urządzenie odesłane przez nas do klienta. W innych przypadkach niestety czas oczekiwania może być wydłużony do kilkunastu dni. Niezależnie jednak, nasi klienci są zawsze informowani o statusie i postępie reklamacji w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania zgłoszenia.
Reklamacja na podstawie gwarancji
Producenci / importerzy / dystrybutorzy urządzeń oferowanych w naszym sklepie zwyczajowo udzielają 1- lub 2-letniej gwarancji, z której nasi klienci mogą skorzystać także bezpośrednio, niezależnie od prawa do skorzystania z rękojmi opisanego powyżej.
W takim przypadku, w razie wykrycia wady produktu należy skontaktować się bezpośrednio z podmiotem udzielającym gwarancji (producentem, dystrybutorem itp.). Warunki gwarancji oraz dane kontaktowe do podmiotu udzielającego gwarancji znajdują się zwykle w instrukcji obsługi i/lub opakowaniu produktu.
Skorzystanie z gwarancji bezpośrednio eliminuje nasze pośrednictwo w rozwiązywaniu reklamacji i w efekcie może przebiec znacznie szybciej.
Adres zwrotów
Produkty będące przedmiotem zwrotu lub rękojmi oraz pisemne oświadczenia prosimy odsyłać wyłącznie na adres:
ZOYA LAB
Wideorejestratory24.pl
ul. Jacka Malczewskiego 2a
65-140 Zielona Góra
Z dopiskiem: ZWROT